به شناسایی و بررسی انتظارات ونیازهای کارکنان وعوامل موثر درجلب و افزایش رضایت آنها و الویت بندی این عوامل

مطالب دیگر:
🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق كارآفرینی سازمانی🔑دانلود فایل ورد Word پروژه نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه🔑دانلود فایل ورد Word پروژه ارائه یک راهکار بهینه تشخیص ناهنجاری در شبکه های اقتضایی متحرک بر اساس الگوریتم انتخاب منفی🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد صادراتی🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق برون سپاری🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق انعطاف پذیری استراتژیک🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازمان امورمالیاتی🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت عملکرد🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت سود🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق انگیزش🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاكمیت شركتی🔑مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت خدمات🔑دانلود پاورپوینت سودمندی اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و بستانکاران🔑پاورپوینت گرافیک در سی شارپ🔑پاورپوینت اصول سیستم های تلوزیونی🔑بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحانات و در ایام امتحانات در سال تحصیلی 86-1385🔑منبع كنترل (درونی- برونی) با عزت نفس
به شناسایی و بررسی انتظارات ونیازهای کارکنان وعوامل موثر درجلب و افزایش رضایت آنها و الویت بندی این عوامل |728909|fpy
هم اکنون فایل با مشخصه ی به شناسایی و بررسی انتظارات ونیازهای کارکنان وعوامل موثر درجلب و افزایش رضایت آنها و الویت بندی این عوامل وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فایل 90 صفحه و word است.

چکیده :

نیروی انسانی ، مهم‌ترین وارزشمند‌ترین عامل، از منابع مختلف تولید است. عامل انسانی در سازمان، کلیه کارکنان شاغل در سازمان اعم از مدیران، سرپرستان، کارشناسان، کارمندان و کارگران را در سطوح مختلف شغلی دربرمی گیرد واشتغال از جمله مسائلى است که همیشه، دولت‏ها و ملت‏ها را به خود مشغول داشته است.هر چند شغل و حرفه به ظاهر، به بعد معیشتى انسان‏ها مربوط مى‏شود، ولى با بعد فردى، خانوادگى، اجتماعى، سیاسى و فرهنگى آنان نیز ارتباطى تنگاتنگ دارد.

رضایت‏شغلى حوزه‏اى است که در آن دیدگاه‏هاى روان‏شناسی اجتماعى، جامعه‏شناختى، اقتصادى، علوم سیاسى و تربیتى هر یک به سهم خود در آن سخن گفته‏اند.امروزه در هر کشورى، هزاران هزار شغل و حرفه وجود دارد که افراد به آن اشتغال داشته ، به زندگى خود ادامه مى‏دهند.آنچه همواره مورد توجه روان‏شناسان و اندیشمندان علوم اجتماعى بوده رضایت‏شغلى افراد و آثار این رضایت در روحیه آن‏ها و بازدهى کارشان مى‏باشد.اگر کسى به شغل خود علاقه‏مند باشد، خلاقیت و استعداد وى در زمینه کارى‏اش شکوفا خواهد شد و هرگز دچار خستگى و افسردگى نخواهد شد.به عکس، اگر کسى از حرفه‏اش راضى نباشد، هم خودش دچار افسردگى و سرخوردگى مى‏شود و هم کارش بى‏نتیجه خواهد بود.

در این مقاله، برای ایجاد شناخت و درک درست و مناسب از منابع انسانی سازمان، مطالبی بیان می‌شود سپس رضایت شغلی، نظریه‌های مختلف در این باره و عوامل موثر در رضایت شغلی، بررسی وطبقه بندی می‌شوند.

واژه کلیدی : رضایت شغلی ، سازمان ، مدیران ، کارکنان ، نیروی انسانی، مدل کانو

فصل اول. 1

  • 1 مقدمه. 1
  • 2 بیان مساله. 1
  • 3 اهمیت موضوع. 3
  • 4 قلمرو موضوعی تحقیق.. 4
  • 5 قلمرو مکانی تحقیق.. 4
  • 6 سابقه تحقیق.. 4
  • 7 سئوالات تحقیق.. 5
  • چه عواملی بر رضایت کارکنان موثر است؟. 5
  • الویت تامین نیازها به چه شکل است؟. 5
  • 8 اهداف تحقیق.. 5
  • 9 روش تحقیق.. 6
  • 10 مشکلات تحقیق.. 6
  • 11 جامعه آماری.. 6
  • 2 فصل دوم. 8

  • 1 مقدمه. 8
  • 2 تعریف کیفیت... 8
  • 3 رضایت کارکنان چیست؟. 9
  • 4 رضایت کارکنان چه اثری در موفقیت سازمان دارد؟. 12
  • 4.1 رضایت شغلی و عملکرد : 15
  • 5 شناسایی انتظارات کارکنان. 19
  • 6 عوامل موثر در رضايت شغلي.. 21
  • 7 طراحی شغل و شرایط کار بر اساس نیازها و انتظارات... 40
  • 8 مدیریت انتظارات کارکنان. 40
  • 9 سنجش رضایت کارکنان. 41
  • 10 معرفی مدل کانو. 43
  • 10.1 مقدمه. 43
  • 10.2 شباهت مدل كانو و هرزبرگ... 44
  • 10.3 معرفی مراحل کانو. 45
  • 10.4 مراحل انجام تحقیق کانو: 50
  • 10.5 روشهای تجزیه وتحلیل اطلاعات... 57
  • فصل سوم. 62
  • 1 مقدمه. 62
  • 2 مراحل انجام تحقیق: 62
  • 2.1 شناسایی عوامل موثر بر رضایت... 63
  • 2.2 طراحی پرسشنامه. 63
  • 2.3 ارزیابی پرسشنامه: 68
  • 2.4 توزیع پرسشنامه: 68
  • فصل چهارم. 70
  • 1 پردازش اطلاعات... 70
  • 4.2 تجزیه وتحلیل اطلاعات... 73

  • 2.1 روشهای تجزیه وتحلیل اطلاعات... 73
  • 5 فصل پنجم. 82

  • 1 مقدمه. 82
  • 2 نتیجه گیری.. 82
  • 3 پیشنهادات... 84
  • منابع و ماخذ: 85